مجله یک آموزگار : روش های تبلیغات و جذب مشتری زیاد است اما سوال ایجاست که آیا برای تبلیغات می توانیم از ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنیم و چرا تبلیغات پیامکی را انتخاب کنیم؟
اگر پیامک تبلیغاتی جواب نمی دهد پس چرا دیجیکالا، شاتل، ایرانسل و… که از بزرگترین شرکت‌ هایی هستند که درامد آنها از طریق فعالیت اینترنتی است و پیامک تبلیغاتی ارسال می کنند؟
کسب و کارها همیشه به دنبال راهی برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان فعلی و بالقوه خود هستند؛ روشی که از نتایج خوب آن مطمئن باشند و به سادگی بتوانند آن را مدیریت کنند. چه روشی بهتر و در دسترس‌تر از تبلیغات پیامکی وقتی که همه در طول شبانه روز گوشی موبایل از دستشان نمی‌افتد و هر لحظه همراهشان است؟
پیامک تبلیغاتی آن دست پیامک هایی هستند که به منظور تبلیغات کسب و کار و برند در غالب اس ام اس انبوه ارسال می شوند. پیامک تبلیغاتی با اصول درست خود راه وسیعی را برای کسب و کارتان باز می کند. به طوری که امروزه هر شرکت بزرگ و استارت آپ کوچکی به هیچ عنوان نباید از تاثیرات آن غافل شوند و مزایای آن را نادیده بگیرند.

مزایای استفاده از پنل پیامک

  • پیامک ابزاری شخصی می باشد بطوریکه مستقیما به گوشی گیرنده ارسال می شود و مستقیم به دست گیرنده مورد نظر می رسد (ارتباط مستقیم و آنی با گیرنده پیام)
  • قابلیت ارتباط دوطرفه و دریافت پیامک در کمترین بازه زمانی مقدور می باشد.
  • پیامک می تواند به مشتریان هر کجا که هستند برسد.
  • می توانید پیام های تکی و یا پیام های گروهی ارسال کنید.
  • در صورتی که تلفن همراه خاموش و یا خارج از محدوده سیگنال باشد ، چنانچه طی 24 ساعت تلفن همراه روشن شود و یا سیگنالی دریافت کند، پیام به آن فرد خواهد رسید.
  • پیامک را می توانید دوباره برای فرد دیگری فرستاده شود.
  • پیامک می تواند به راحتی با استفاده از سیستم گزارش تحویل، پیگیری گردد. شما قادر به دیدن پیام ها به شماره تلفن همراه تحویل داده شده،هستید.
  • پیامک می تواند برنامه ریزی شود تا در یک تاریخ و زمان خاص، ارسال شوند.
  • ازاین طریق تبلیغات مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد و اطمینان دارید که پیام شما حتما به دست مشتری می رسد.
  • تبلیغات ازاین طریق نیاز به طراحی پیچیده و مدیریت جامع ندارد.
  • درآن واحد میتوان به افراد زیادی در فاصله زمانی کوتاهی پیام فرستاد.
  • با استفاده از سیستم مدیریتی که در اختیارتان قرار می گیرد،می توانید از آمار تبلیغاتی منتشره بدقت مطلع گردید.
  • نسبت هزینه تبلیغات را با توجه به اینکه واقعا تبلیغ به دست چه افرادی رسیده است می پردازید.

تبلیغات پیامکی خوب است یا نه؟

اگرچه خیلی از کسب و کارها با پیامک‌های تبلیغاتیشان روی اعصاب مردم هستند، اما دلیل بر این نیست که تبلیغات پیامکی روش خوبی نیست. مطمئناً اگر شما از این ابزار درست استفاده کنید و برای اهداف خود برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید، پیامک یک راه ارتباطی فوق‌‌العاده و در دسترس برای ارتباط با مشتری خواهید داشت.

برای ارسال تبلیغات پیامکی به کجا باید مراجعه کنید؟

تنها کافیست پنل اس ام اس خریداری کنید. خیلی کوتاه در توضیح پنل اس ام اس میتوان گفت پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید.